Pages

Wednesday, June 10, 2009

Saat-saat mencapai kepuasan dengan hasil kerja....

Assalamualaikum,

Setelah puas menyunting di sana dan menyunting di sini, hari ini dengan bantuan dan tunjuk ajar rakan baik saya Puan Mazuin, terhasillah blog saya dapat dipaparkan kepada umum. Selama ini saya berusaha dengan sedaya upaya saya, namum untuk dipaparkan kepada menghadapi jalan buntu. Daripada pengajaran usaha saya untuk memaparkan blog saya ini barulah saya faham hidup ini memerlukan orang untuk melengkapkan sebahagian lagi hidup kita.

Walau apapun usaha kita tanpa bantuan rakan sekeliling kita ianya takkan berhasil...... renung-renungkanlah....

Terima kasih Puan Mazuin.

2 comments:

d'pretty queen said...

Errmm..itulah kata-kata orang yang hargai kawan.Padahal budi yang ditabur takla sebesar mana.Tu plak orang tu pun sama-sama explore selesai masalah...best jugak buat blog ni no..

d'pretty queen said...

HAH..LEPAS NIH..KITA SELESAI CARA MANA NAK SETTLE PROBLEM STADIUM RUNTUH D T'GANU TU LAH PLAK